Mercy

Duffys stora hit. Inte min favorit, men den är mysig.

Alltså, det fina med projektarbete med musiktidningen är att det är helt regelrätt att leta efter vettiga konserter på lektionstid. Och det har jag gjort idag. Jag hittade en hel drös, men antaligen kommer jag skippa 99% av dem. Det vill säga, jag behåller bara The 69 Eyes som kommer i Januari nästa år. Trevligt. Nej, inte precis. Funderar fortfarande på LA Guns.

Jag har inte gjort annat än att spela The Sims 3 idag, det är verkligen beroendeframkallande i perioder. Ibland går det flera veckor utan att man ens såmycket som tittar emot fodralet, men vissa tillfällen, som nu, så sitter jag klistrad varje dag. VARJE DAG. Och inte en timme eller två, utan flera. Nåväl, det går väl över det där med. Har även smått börjat på en psykologiuppsats, som skulle varit klar för länge sen, men nåja, vi försöker. Om jag inte kan f den godkänd av min psykologilärare så har jag lärt mig en hel del när jag gjorde den i alla fall.

Imorgon är det tänkt att jag ska ut med Cornelia, men jag får verkligen inte tag på henne. Dock ska jag hjälpa Elin och Vicky i fotostudion innan dess, så jag lär ju vara i stan hursom. Det är tänkt att vi ska gå ochg shoppa lite och sen gå och äta på Mongolian. Min kära klasskamrat Therese ställt ut lite bilder i samband med Kulturnatten, så lär väl gå dit en sväng och titta på dem.  Hon är verkligen duktig på att fota! Sen blir det filmkväll hemma hos mig istället för G-Force, som det ser ut just nu.

NP: Pokerface – Lady G
// Sarah

UPDATE:

Älskar förövrigt att de kör “Puttin’ on The Ritz” i Lindex reklmane. Var alltid min favorit när jag spelade i orkestern. Taco for the win.

Leave a Reply

