Back To The 80’s

Aqua. Deras nya hitwonder, och den är sjukt bra verkligen. 

Idag har varit en sådan där halvslapp dag ni vet? Jag gick visserligen upp relativt tidigt, runt 10. Nu kommer jag säkert låta som en fjortis, men jag har en tendens att komma i säng först runt 3 på natten på grund av att jag älskar att kolla på film, och blir lätt intresserad av vad som visas på TV. Så runt 3 kunde jag slita mig, och eftersom det i vanliga fall slutar med att jag kommer upp runt 13 på helgerna, så är det ganska bra måste jag säga : )

Började dagen med att leta efter mina vita ridbyxor inför tävlingen imorgon, men hittade dem inte. Hur som helst så ska jag ha Axa, så nu är jag verkligen taggad till tusen! Cornelia ska ha Castella, so wish us luck : )

Jag fastnade sedan framför The Sims 3 av någon underlig anledning efter att jag jobbat lite på tidningen. Nörd som jag är så gjorde jag familjen Cullen / Hale / Swan, och det går väl sådär. Alltså, simmarna lever och mår bra och har kommit en bra bit på huset, för att vara 8 pers. Men jag lyckades göra min Bella Swan en ensamvarg, för det är ju lite det hon är eller hur? Men i Sims blev hon jätteskygg om hela familjen var samlad. Emmett blev trött på Rosalies desperata raggningsförsök, Bella och Edward kommer ingenstans på grund av Bellas sociala handikapp, och Alice och Jasper… går ganska bra. Inte kära än, men det kommer. Carlisle och Esme är gifta och klättrar snabbt på karriärstegen inom Sjukvård respektive Kriminalteknik. Alice mot alla odds har kommit med på hederslistan över studenter, trots att hon aldrig gör läxorna, samtidigt som hon har ett extra jobb, så här för att dra in pengar så jag kan bygga huset. Edward och Emmett klarade inte ens av att behålla sina extra jobb, och Jasper är på tur att få sparken. Men varken Bella, Rosalie eller Alice har fått en varning. Skumt. Och de är festprissar allihop, utom Bella då…
Men annars så går det väl… mer eller mindre, haha, men nu är halva huset klart så, snart ska jag väl få ordning på allt.

Mitt liv kan nog ibland vara det tråkigaste som finns, för det är verkligen mer eller mindre det enda jag gjort idag. The Sims, The Sims… MAXI med mamma…. The Sims, The Sims, leta ridbyxor (och hittat dem!), The Sims, The Sims, CSI, The Sims, The Sims… Nej jag får ge mig,

Nu ska jag fortsätta med något helt annat än vad jag gör, så vi hörs imorgon efter hoppningen, wish me luck!

NP: At The End Of The Day – Wig Wam
// Sarah

Leave a Reply

