In Your Eyes

Hellcity 13.  Jag har haft skivan i två år blir det väl nu, men skivan growns on me för varje dag. Jag älskar dem verkligen. Mina helvetesinvånare.<3

Kom till skolan idag, bara för att inse att det var inställt. Kul? Nej inte precis. Men jag dog inte. Kände mig inte så peppad på att vara i skolan i vilket fall, så det var bara skönt. Satt hemma och väntade på att klockan skulle slå tio så jag kunde åka ner till stan och våldgästa bokhandlarna efter Breaking Dawn. Träffade Julia. Precis som när jag letade efter Twilight filmen så blev det en helvetesjakt som slutade ute på Bergvik. Varför börjar jag  jämt på fel ställe? DET är irriterande. Nåväl. Jag fick kompromissa, men jag hade något känslomässigt gått under om jag inte hade funnit boken. På riktigt.

Dolly ska avlivas på Fredag. Jag vet inte vad jag ska säga.

Nåväl. Det är Blas Elias Gomez från Slaughter som sitter i min garderob, Lady GaGa och Jasper Cullen som KOMMER sitta mellan mina bokhyllor när jag får som jag vill, det är Kitas face shirt som hänger på väggen bland konsertbiljetterna. Kass tajming för HammerFall att ta en paus, om de nu gjorde det.

Vart är min Gossip Girl bok?

NP: Heavens Closing In – The Poodles
// Sarah

Leave a Reply

